21 Şubat 2020 Cuma

Bitcoin zenginleri

En zengin yüzde 1’lik Bitcoin zengini dilimine girmek için ne kadar BTC’niz olmalı?

Kısa süre önce yapılan bir araştırmada tüm adreslerin sadece %2’sinin 1 BTC veya fazlasına sahip olduğu belirtilmişti. Tabii ki, birçok kişi çeşitli cüzdanlara yayılmış 1’den fazla BTC’ye sahip.

 1 Bitcoin sahibi olan gerçek insan sayısı 500.000 ila 1 milyon arasında bir yerde. Bununla birlikte, 1 BTC’niz yoksa da ümitsizliğe kapılmayın. Yüzde 1’lik BTC zenginleri diliminde yer almak için sahip olmanız gereken BTC miktarı sadece 0,28 BTC. Yani 17 bin Türk lirasından biraz fazla.Biraz gayretle listeye girmek mümkün gibi:)

1 yorum:

  1. Çalışarak zengin olamayacağımı anladım. Piyango çıkmıyor piyangodan ümidimi kestim. Zengin akram yok zaten miras avukatı bana miras getirmez, miras kalması ümidim de yok.

    Ben de bitcoin kazanmak, bitcoin zengini olmak istiyorum. Sitenizi takip ediyorum. Verdiğiniz taktikleri öğrenmeye çalışıyorum...

    YanıtlaSil